sobota 11. listopadu 2023

VBS012

.


(Z Tlusťjochovy sbírky starých pohlednic).

.

.

.

OO (=označení osob):

.

DsR: Dáma s raketou.

MsK: Muž s knírem.

.

.

Bublinové příspěvky od P.T. ctihodné obce čtenářské přijímají se do 26.11.2013 do půlnoci.

19 komentářů:

  1. 🇨🇿1R 🇬🇧11. listopadu 2023 v 19:44

    Opeřený dravec nahoře:VBS? Spíš úplný ptákoviny!

    OdpovědětVymazat
  2. Milostivá zahrajem si? Ptáci jsou cvičení sběrači míčků, těch si nevšímejte😉

    OdpovědětVymazat
  3. Můž, šovinistický blbeček, zbytečně hysterický vykládá pravidla.
    Dáma, která ví, koho má před sebou, ho točí a má z toho legraci: ,,A jste jo opravdu jist, že je to out a že míč nešel dovnitř?"
    Pták : ,,To je ale blb!!! "

    OdpovědětVymazat
  4. 🇨🇿1R 🇬🇧12. listopadu 2023 v 20:48

    Dáma: Svatomartinské husy už měli vyprodané, tak jsem aspoň vzala tydle dvě kuřata.

    OdpovědětVymazat
  5. Fredy Kruger

    DsR : " Poklovat chce vás, dravec ten hnusný !"

    MsF : " Kdežpak ! on na vás bobek chce pustit !!"

    OdpovědětVymazat
  6. MsK (domýšlivě): "Přesně takového mám!"
    DsR (cudně): "Vypelichaného... A neublíží mé holubičce?"
    Nemůžu si pomoci, libido z nich cáká na všechny strany.

    OdpovědětVymazat
  7. 🇨🇿1R 🇬🇧14. listopadu 2023 v 17:00

    Dáma: Teď nevím, jsem tady u rybářskýho spolku nebo u ornitologů?
    Pán: My tady vyrábíme rakety.
    Dáma: Tak tedy jeden lístek na Mars. Ale radši zpáteční.

    OdpovědětVymazat
  8. MsK: Ne, madam, ta síť není na lovení ptáků.

    OdpovědětVymazat
  9. MsK: Čerstvá játra budou zase zítra, milostivá paní. Již posílám orla za Prométheem.

    OdpovědětVymazat
  10. 🇨🇿1R 🇬🇧14. listopadu 2023 v 20:43

    Pán: Já mluvit o vélky pták orel a vy hned: "Orál, orál!"
    Dáma: Sorry!
    Pán: Krom toho 50 dollarů je tůmač, cufýl, trešér!

    OdpovědětVymazat
  11. MsK: Je mi líto, slečno, ale jestřabí oko potvrdilo aut.

    OdpovědětVymazat
  12. 🇨🇿1R 🇬🇧15. listopadu 2023 v 16:54

    Pán: V této síti skončilo mnoho mečounů!
    Holubice: Ten pablb myslí "smečounů"!

    😀Vyprovodím s sám....

    OdpovědětVymazat
  13. M: Tak nevím, přišla jste hrát tenis nebo lovit ptáky?

    OdpovědětVymazat
  14. Muž: Slečno, dávejte si pozor na ptáky! I na ty menší!

    OdpovědětVymazat
  15. 🇨🇿1R 🇬🇧19. listopadu 2023 v 20:04

    Muž: Vypadá zkrouceně, ale v zápalu hry se dycky napřímí.
    Dáma: Fakt?
    Muž: Mluvím pochopitelně o své levé ruce.

    OdpovědětVymazat
  16. quick

    M: Tak vás, slečno, tenis už nebaví a mám vám raději něco hezkého povídat.
    D: To bude milé.
    M: Výborně. Sedneme si do stínu a já vám budu povídat o pavoukovcích.

    OdpovědětVymazat
  17. 🇨🇿1R 🇬🇧20. listopadu 2023 v 16:02

    Pán: Vycpaní ptáci patří majiteli klubu. Tu sbírku motýlů mám vedle, v soukromé šatně.

    OdpovědětVymazat
  18. M : Ještě jednou trefíte sběrače a máte po ptákách.

    OdpovědětVymazat

  19. M: Když jsem se ptal, jestli jste na síti, mínil jsem síť sociální.

    OdpovědětVymazat