čtvrtek 16. července 2020

Poklesslost001

















.












Technická data:
.
Foto: Pražské metro, TlusŤjochůff archiff ÚÚ (=úložiště útržků), otočeno o 90°.

29 komentářů:

  1. Není problém se přestěhovat. Horší je to s novými sousedy! Někteří jsou hluční, jiní nesnáší volnomyšlenkáře... jako hadi, kteří si pochutnají na myškách, svlékají kůži a pod tou kůží je jen sliz!

    OdpovědětVymazat
  2. I nastalo stěhování národů ... také nevěděly do čeho jdou, co a kdo je potká na cestách a zda dosáhnou svého cíle.
    Design velmi zdařilý. Já ještě nejsem tak plně familiární.

    OdpovědětVymazat
  3. ako to, že nie som medzi "oblíbencami"?!? A čo to počitadlo? Odkuda éto imjajet tavrišč?
    Wordpress mi nejak vôbec nejde, do kelu, v tomto veku je každá zmena prospešný prostriedkom proti kornateniu mozgu, ale musí to byť?!?

    Nielen eskimo, a ruská zmrzlina zakázať, správne ruská federatívna zmrzlina!

    OdpovědětVymazat
  4. Super, moc se mi líbí:) Jak si tě mám uložit mezi oblíbence na blogspot. com, pls.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak doufám, že heslo sis zapsal! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vlezeš do do nastavení a v sekci "Sidebear-right" (bebo v jiné přidáš GADGET "Seznam odkazů" -> ten pak můžeš editovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za radu, dnes se dám do toho dříve, než začnu dolaďovat ořechový likér, protože pak už nebudu schopna dělat cokoliv jiného, ( dolaďování je totiž příjemná, ale tuze ošemetná věc:)

      Vymazat
  7. Ó, poklesslost byla vynulována! Trochu mi to připomíná francouzský revoluční kalendář.

    OdpovědětVymazat
  8. Barevně uspokojivé, jsme zase "doma". Ale je dost velk8 disproporce mezi různými velikostmi písma v textu. Samozřejmě, že si umím zvětšit text komentářů, ale je to za tu cenu cenu, že název blogu je pak už písmem "kobylím".
    Apropos - nemůžeš se rozpomenout na to heslo? TlusŤjoch je najednou 2, mish-mash je 11, kdo si to má pamatovat... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Designové úpravy určitě ještě přijdou, blogspot má přece jen více možností než Blog.cz.

      Mně se ty číslovky v názvu také moc nelíbí, ale protože bez ní mě někdo předběhl, přidal jsem tam dvojčíslí z roku založení blogu a to už prošlo.

      Vymazat
    2. Tak to psát jako Tlustjoch Version 1.1.2.

      Vymazat
    3. Jen jestli to, Miloši, není kapku jinak :-) Nezapomněl jsi také heslo? Není to nic neobvyklého. TlusŤjoch to přiznal a já se přiznávám též. Všimni si, že mám mailovou adresu axina13@seznam.cz. Optimální adresa axina@seznam.cz byla volná, chvíli mi i patřila, ale pak jsem zapomněla heslo... c'est la vie

      Vymazat
  9. Je špatně čas. Právě je 21:19.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem zde a doufám, že se sem budu moci dostávat často.♥

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes jsi zůstal jen u "perexu", každý začátek je těžký :-).

    OdpovědětVymazat
  12. Mno, jsem ještě trochu zmatená, ale ono si to sedne.
    Good luck,

    OdpovědětVymazat
  13. No zdař bůh! Začíná mi to připomínat stránky našeho klubu. A nejvíc mě hněte ten šedivý štráf. :-(

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky :). Zrovna přemýšlím, kam přestěhovat můj blog a jestli vůbec.. Máš to tu pěkné, jde o zvyk, budu chodit jukat ;).

    OdpovědětVymazat
  15. quick

    1. Podle ročních období - na jaře hráškově zelenou, v létě sluneční jásavě žlutou, na podzim všechny barvy podzimu, v zimě podle výše sněhové pokrývky většinou špinavě bílou.
    2. Zajímavější se jeví „manifestační schýze“.
    3. Objasněno výše.
    4. Ve škole jsme používali UnOs – univerzální osnovu, t.j. úvod, stať, závěr, která by vystačila pro opice skákající, sedící, zkamenělé i zdřevnatělé, zbytek stačí hravě doplnit.

    Hlas veršům, opici a A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. quick

      Nějak jsem se přehlédla, už je to tam, kam patří.

      Vymazat