úterý 28. července 2020

TK001

.

.
.

Technická data:

.
Foto: Praha - Zbraslaff; odrazoffka vodní, výřez; červen 2020.
Hejpo: Mythický pahorek starých Slovanů (Kočkopedie).
Archimedov zákon: Satirický československý film z roku 1964.
.
.

TlusŤjochovy koláže "Cvičení s kruhy":

.

.
.

.
Foto: Praha -- Smích off; červenec 2020.
.
.

TlusŤjochůff mrakozpyt "Bejzbolista chytající dlouhý odpal":

.
.
Foto: Praha - Strahoff; červen 2020.
.
.

TlusŤjochůff mrakozpyt - Vzpomínka na blog.cz:

.

.
Foto: TlusŤjochůff archiff ÚÚ (=úložiště útržků); Říčany u Brna; odbarveno.
.
.
.

Divize rébusů:

.


.
.
.

Osvěžení pro JV KR (NnŽV):

.

.
(Z TlusŤjochovy sbírky starých etiket).
.
.

Ouloffky antikvární - Motivační kartička č. 40:

.

.
.

Plénootázky a plénoúkoly:

.
1) Zlehčujte nadlehčování. Jaká zlehčovadla použijete?
2) Kde se rodí dobré pracovní nápady vám? A panu Al_manovi?
3) Řešte rébus nebo cvičte s kruhy. Ale neničte je.
.
.

Bonusy a jiná lákadla:

.
P.T. ctihodná obec čtenářská nechť ve své velkomysslnosti rozhodnouti ráčí, zda vyjeveni býti mají A) Tenisté či B) Trachten aus dem Gutachta.
Tlusťjochůff dekret trojhlasný pro tento článek udělen jest Jagovi - třeba zase zorganizuje VBS.
.
.

Pro Fredyho:

.
"Prý právě přišel z parní lázně," ukazoval student Nepivoda na intelektuála Třebenského.
.
.

Bonus:

.

.
(Z TlusŤjochovy sbírky starých pohlednic).
.
.

Dodatečné otázky a úkoly:

.
A) Na jaký povrch se používají červené míčky?
B) Proč má muž kolem břicha ten hnědý pás?
C) Jak si představujete říši lásky?
D) Pojměte obrázek jako výzvu na trénink bublinové soutěže.
.

34 komentářů:

  1. "I nic nedělání, je dělání," říká zen.
    Rum z Jamajky
    rum od Majky
    jemný svěží
    vždy osvěží.
    1) Těleso ponořené do kapaliny,
    vyvolává ve mně voloviny,
    nadlehčuje mě, nadnáší,
    přítel, peří, i když jsem na kaši.
    2) Dobré pracovní nápady - jedině v noci ve spánku.
    3) Nesmyslný rébus taky rébus: TŘI DARY SAMETY STOPILY.
    Tenisté A) - třeba tam budu já 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ad rébus - není to špatné, ale měl jsem na mysli jinou šelmu a jiný polodrahokam🧐.

      Vymazat
  2. Cvičení s kruhy je parádní. Prosím tenis
    Těleso nadlehčováno kapalinou ve vaně je povinné po sobě vanu umýt (z Facebooku).
    2) dobré pracovní nápady se mi už nerodí, už jsem je všechny dávno porodila. A panu Al_manovi? Nevím...
    3) Ano nenicte mé kruhy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Off šem kruhy v obilí ničí zemědělce (farmáře i kolchozníky)

      Vymazat
  3. Báječná cvičení s kruhy. Ovšem jen pro dostatečně metalizované sokoly.

    OdpovědětVymazat
  4. Lepší kruhy na nábřeží, než pod očima 😎

    OdpovědětVymazat
  5. Nemá být v rébusu jednotné číslo - "nástroj k řezání"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má. Zase jsem to zmastil. Jdu to opravit.

      Vymazat
    2. Nic se neděje, je horko...
      Jsem ráda, že už (nejspíš) nemusím dál hledat řešení :-)

      TŘÍDA MÝVAL ACHÁT (U) PILY
      TŘI DÁMY VALACHA TUPILY

      Vymazat
    3. Správně, velmi správně. Gratuluji.

      Vymazat
    4. Díky :-)
      Tak já taky pogratuluji - k odrazoffce vodní - a dám hlas bonu B) - Kroje z Gutachu

      Vymazat
  6. Panu Al_manovi se rodí s lineckými kolečky.
    Mně se dobré pracovní nápady nerodí. Ony mne napadají (ze zálohy), až útočí. Ke zděšení mého okolí.
    Tonča

    OdpovědětVymazat
  7. Nazdáár Tlustjochů!!
    T.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám podivnej hype semknutosti potom, co se stará platforma ruší a tak mě zajímá, co se se všemi děje. Tak vidím, že tady je svět ještě v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  9. Co nadělám - reb už je vyluštěn, tak aspoň využiji dekretu a zvolím Áááá.

    OdpovědětVymazat
  10. Fredy Kruger


    Třebenský vešel do dveří .....

    ,,U Váhy,, nemohou uvěřit,
    jak intelekt - ual vypadá !!!

    ... řve Jimesch : " On na nohu napadá !!
    jak podivně Třebenský vypadá !
    Je rudý !! Ježíšikriste !!!"

    Student naň ukázal prstem :
    " Prý právě on přišel z parní lázně !!!"

    " Ano ! přišel ! však pěkným jsem bláznem !
    ... říkám si : Přijdu vykoupán celý,
    veselý, od páry vypařený....

    a vidíte ? Jak rak jsem rudý celý
    a v rozkroku úplně zapařený !!

    Šlendrián, že nemá obdoby !
    ... tam s vámi jsou cizí osoby,
    vidět tam není pro samou páru,

    ... kdo tam byl se mnou ? nemám ni páru !
    čís ruka sáhla... kdos málem... mi urval !
    křičel jsem : ,, nech toho ! nech toho ! kurwa !

    ... a jak nyní vidíte, proto teď kulhám !!

    Tam šeptal kdos v páře : ,,dám soli ti... do riti !"

    Obrovská vlna hned solidarity !

    Třebenského teď všichni hostí...
    " Dejte u ruma !" řvou štamgasti-hosti
    Třebenský středem je pozornosti !!

    ... student naň žárlí a celý je v zlosti !
    je skrčen a ani nedutá

    " Zítra" ( si šeptá ) jááá půjdu tam !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tzv. "cliff-hanger", kde jsme napjati, jak to se studentem dopadne? 😟

      Vymazat
  11. 1. BOŽKOV a popopluju.
    2. Většinou mezi druhou a třetí ranní, ve čtyři vstávají kocúři a já do práce, tudíž už v šest nevím, co jsem v noci porodila za skvělé nápady.
    a tak je to pořád dokola ...
    3. Já kruhy nerada, raději kladinu.

    OdpovědětVymazat
  12. Mythický pahorek - napadá mě Venušin pahorek :).

    OdpovědětVymazat
  13. A) Červené míčky jsou na láskohry.
    B) Hnědý pás: schovává tam míčky, dělá se štíhlejším, nebo má 3. stupeň v judu.
    C) Říši lásky si představuji jako rajský plyn. V nebesích, kam stoupám po žebříku.
    D) Forhand sem, forhand tam,
    já tě chlapče upinkám.
    Zkus to se mnou, copak díš?
    Snad se hochu nestydíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirijam, to je už piaty stupeň...radšej než na kruhoch som sa válal na matte džudistickej, než som tú matrac zamenil za tie v ženskom internáte v Bratislave a na Strahove, čím bol koniec mojej kariéry majstra juda...

      Vymazat
  14. Ad A) Červené míčky se používají pro druhé podání (second servis) jako varování, že ted už to servírující nesmí napálit do sítě. Též je možno je používat při lámání kravaty (tie break)
    Ad B) Je to buď kýlní pás, nebo českými turisty oblíbená ledvinka.
    ad D) Jen trénujte, VBS bude až po prázdninách, aby se někdo nevymlouval, že místo na LJC byl někde u móře. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Som úplne nevinný. Moc starého jamaiského rumu rýchlo napájal, kým ho bratia a sestry z BLM spolu so strýčkom Benom definitívne nevylejú do Karibiku. Nebol tu, aby vydarený text a fotky komentoval, škoda. Tak minimalisticky:
    B) je to piaty dan v jude, zajtra dostane už čierny opasok - prvý dan, majstrovský to stupeň džudistický - za zásluhy v morálne bezúhonnej hry tennisovej...

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. B) Je to obdoba smokingového pásu. Ten bývá barevně sladěný s motýlkem a kapesníčkem. Ovšem tohle je pouhé sportovní odění, takže pán má jen pás. V každém případě je to elegantní opatření, aby mu po úderu tenisovou raketou nelezla košile z kalhot.

    OdpovědětVymazat
  18. Vzpomínka na blog.cz se mi líbí. Mohli bychom udělat rozlučku. Nebo tak něco.

    OdpovědětVymazat
  19. Jo kdepak jsmajskej rum, dneska frčí jediné Tuzemak...

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat