úterý 4. dubna 2023

VBS005

.

Vyhlášení výsledků:

.


.

1. místo: 16 bodů, návrh č. 22 (Janinka, rýmička).

2. místo: 9 bodů návrh č. 12 (jednoR, na Míru).

3. místo: 8 bodů návrh č. 25 (nominek, trumfy v rukávu).

.

.

.


.

OO (Označení osob):

.

MvŽ: Muž v županu (dá se zkrátit na prosté Ž)

VD: Vousatý doktor (dá se zkrátit na prosté V = vousáč)

S: Služebná

Termín ukončení: Po Velikonocích.

.

.

.

Přehled příspěvků pro bodování (děkuji Axině):

.

č.  návrhu

autor(ka)

text návrhu

1

eN

V: Tak příště zase tu výbornou bábovku se šlehačkou, ano?

 

2

D.n.

V: Rád pána zase vyšetřím, slečno.
S: Ano, pán je stále churav.

 

3

Signora

S: Jen na tvářičku.
V: Já bych chtěl víc.
Ž: Sodoma Gomora, mně bolej zuby a voni se tu budou miliskovat.

 

4

jednoR

Ž: Maryčko, přerazím vo vás koště a z něho bude vopravdovskej Bezruč!

 

5

jednoR

Ž: Asi je praštím bolasem, co se mi houpá za pasem.

 

6

Ruža z Moravy

S: Pane, doktora tu máte, co vás bolí ukažte
Ž: Vidět to snad je - všechny zuby...
D: Tak je vyškubneme z huby... bolet přestanou

 

7

Helena B.

S: Až mu ten zub vytrhnete, stavte se na štamprličku u mne v komůrce.

V: Jistě, zlatíčko.
Ž:  No toto! Žofka, do kuchyně!

 

8

Axina+Tlustjoch

V: Slečno Fanynko, Vy zajisté umíte nejen skvěle pomáhat s oblékáním, ale i se svlékáním, není-liž pravda?

S: Na svlékání je tu komorník Johannes, pane.

 

9

Tlustjoch

V: Prej proti bolesti zubů. Houby, modré pilulky se dožadoval.

 

10

nominek

Ž: Doktore, to mě máte prohlédnout!

 

11

nominek

V: Ne, opakuji, žádný bůček! I kdyby koulel očima sebevíc – odteď jen kašovitou stravu.

 

12

jednoR

V: Ten kabát je šitý na míru.
S: Mhmm, já vím. Míra tu byl včera.

 

13

nominek

V: Přiznávám, mám prostě obě ruce levé, tak je nerad ukazuji…

 

14

Rowdy

Ž: No toto! Čerfe, zmáčkni to!
S: Bacha doktore, fotí nás na pohled pro Tlustjocha!

 

15

Fredy Kruger

S:
" Doktore, svrbí mě na jednom místě !!"
V:
" Kde služko tě svrbí, vím úplně jistě !
.... ač věkem bych mohl být tvůj táta " ........
Ž:
" Doktore !! co moje prostata ??
... vy se služkou, chcete se pomuckati ?
Uvědomte si, že JÁ ! vás platím !
... též hemoroidy mám u zadnice !
A ty, někam vypadni ! poběhlice !!!"

 

 

16

 

Tlustjoch

V: Ano, počítám se ke známým tvářím Divokého západu, Old Shatterhand, Old Surehand a já Old Shorthand.

17

Tlustjoch

V: Ten zub je v hrozném stavu, zítra mu vytáhnu nerv.
S: To vám nezávidím, pán má totiž nervy v p#deli.

 

18

Oby

Ž (zakaboněně sám k sobě): Koukám, že ten felčar mě bude chodit léčit ještě hodně dlouho!
V (ke služebné): Slečno, kdyby to pána ještě bolelo, klidně zavolejte a přijdu vám zase píchnout.
S (k vousáči): Pane doktore, až skončíte s milostpánem, také bych se nechala prohlédnout.

 

19

jednoR

S (šeptem): Jak vidíte, šmajchl-kabinet je dnes obsazen.
V: Škoda. Nechám si o vás zdát!

 

20

Tlustjoch

V: Ještě si skočím na cigárko, než ty prášky na spaní zaberou

 

21

JednoR+Tlustjoch

(opereta)

Ž: Brum brum brum a brum, k pivu si dám dneska rum

S: Děd chodí spát v devět, chrápe jako medvěd.
V: Dnes k jeho pěti pivům dejte mu i sedativum. Uvidíme se později.
S: Těším se. Ó, mám naději.
S + V dvojhlasně: Že bude ruka, bude ruka, bude ruka v rukávě!!
(opona, konec 1. scény)

 

22

Janinka

V: Jaké má příznaky?
S: Sebelítost, pláč, myšlenky na smrt...
V: Takže rýmička?
S: Může být.

 

23

Tlustjoch

V: Pudovou theorii kolegy Dr. Sigmunda Freuda vám objasním později u vás v komůrce.

 

24

nominek

V: Tak tohle je ten Nimbus 2000?

 

25

nominek

V: Ano, trumfy mám schované v rukávu.

 

 

.

Bodování:

Přidělte 5 -> 1 bodů pěti podle vás nejlepším bublinám (5= nejlepší).

.

56 komentářů:

  1. V: tak příště zase tu výbornou bábovku se šlehačkou, ano?

    OdpovědětVymazat
  2. V: Rád pána zase vyšetřím slečno.
    S: Ano, pán je stále churav.

    OdpovědětVymazat
  3. S: "Jen na tvářičku".
    V: "Já bych chtěl víc".
    Ž: "Sodoma Gomora, mně bolej zuby a voni se tu budou miliskovat".

    OdpovědětVymazat
  4. Muž v županu se milkuje se služkou!

    OdpovědětVymazat
  5. Župan: Maryčko, přerazím vo vás koště a z něho bude vopravdovskej Bezruč!

    OdpovědětVymazat
  6. Župan:
    Asi je praštím bolasem
    Co se mi houpá za pasem.

    OdpovědětVymazat
  7. Služka velmi hezká je
    pán se jí rád věnuje
    doktor tiše závidí...

    OdpovědětVymazat
  8. S: Pane, doktora tu máte, co vás bolí ukažte
    Ž: Vidět to snad je - všechny zuby...
    D: Tak je vyškubneme z huby... bolet přestanou

    OdpovědětVymazat
  9. S : "Až mu ten zub vytrhnete, stavte se na štamprličku u mne v komůrce."
    V : "Jistě, zlatíčko."
    Ž : " No toto! Žofka, do kuchyně!"

    OdpovědětVymazat
  10. V: Slečno Fanynko, Vy zajisté umíte nejen skvěle pomáhat s oblékáním, ale i se svlékáním, není-liž pravda?

    OdpovědětVymazat
  11. V (k S): Prej proti bolesti zubů, houby, modré pilulky se dožadoval.<\b>

    OdpovědětVymazat
  12. Župan (dotčeně):

    Doktore, to mě máte prohlédnout!

    OdpovědětVymazat
  13. Vousáč:
    Ne, opakuji, žádný bůček! I kdyby koulel očima sebevíc – odteď jen kašovitou stravu.

    OdpovědětVymazat
  14. VDr: Ten kabát je šitý na míru.
    Sl: Mhmm, já vím. Míra tu byl včera.

    OdpovědětVymazat
  15. Vousáč:
    Přiznávám, mám prostě obě ruce levé, tak je nerad ukazuji…

    OdpovědětVymazat
  16. Ž: No toto! Čerfe, zmáčkni to!
    S: Bacha doktore, fotí nás na pohled pro Tlustjocha!

    OdpovědětVymazat
  17. Fredy Kruger

    Služka:
    " Doktore, svrbí mě na jednom místě !!"

    VD :
    " Kde služko tě svrbí, vím úplně jistě !
    .... ač věkem bych mohl být tvůj táta " ........

    Ž :
    " Doktore !! co moje prostata ??
    ... vy se služkou, chcete se pomuckati ?
    Uvědomte si, že JÁ ! vás platím !
    ... též hemoroidy mám u zadnice !

    a ty, někam vypadni ! poběhlice !!!"

    OdpovědětVymazat
  18. VD: Ano, počítám se ke známým tvářím Divokého západu, Old Shatterhand, Old Surehand a já Old Shorthand.<\b>

    OdpovědětVymazat
  19. Podle starého vtipu:
    VD: Ten zub je v hrozném stavu, zítra mu vytáhnu nerv.
    S: To vám nezávidím, pán má totiž nervy v p#deli.

    OdpovědětVymazat
  20. Jen poznámka: Už se průběžně tvoří tabulka návrhů, tj. podklad pro hlasování. Zatím je 17 návrhů.

    OdpovědětVymazat
  21. Ž (zakaboněně sám k sobě): Koukám, že ten felčar mě bude chodit léčit ještě hodně dlouho!

    V (ke služebné): Slečno, kdyby to pána ještě bolelo, klidně zavolejte a přijdu vám zase píchnout.

    S (k vousáči): Pane doktore, až skončíte s milostpánem, také bych se nechala prohlédnout.

    OdpovědětVymazat
  22. Sl (šeptem): Jak vidíte, šmajchl-kabinet je dnes obsazen.
    Dr: Škoda. Nechám si o vás zdát!

    OdpovědětVymazat
  23. VDr: Ještě si skočím na cigárko, než ty prášky na spaní zaberou

    OdpovědětVymazat
  24. OPERETA
    Sl: Děd chodí spát v devět, chrápe jako medvěd.
    Dr: Dnes k jeho pěti pivům dejte mu i sedativum. Uvidíme se později.
    Sl: Těším se. Ó, mám naději.
    Sl + Dr dvojhlasně: Že bude ruka, bude ruka, bude ruka v rukávě!!
    Opona, konec 1.scény

    OdpovědětVymazat
  25. V - Jaké má příznaky?
    S - Sebelítost, pláč, myšlenky na smrt...
    V - Takže rýmička?
    S - Může být.

    OdpovědětVymazat
  26. V: Pudovou theorii kolegy Dr. Sigmunda Freuda vám objasním později u vás v komůrce.

    OdpovědětVymazat
  27. V: Tak tohle je ten Nimbus 2000?

    OdpovědětVymazat
  28. V: Ano, trumfy mám schované v rukávu.

    OdpovědětVymazat
  29. Velikonoce a tím pádem příjem návrhů se zvolna chýlí ke konci.
    Pro Tlustjocha: Aktuální stav hlasovací tabulky poslán mailem.

    OdpovědětVymazat
  30. Hlasuji:
    5 bodů: návrh 21 (jednoR+Tlustjoch: opereta)
    4 body: návrh 15 (Fredy Kruger: poběhlice)
    3 body: návrh 24 (Nominek: Nimbus 2000)
    2 body: návrh 17 (Tlustjoch: nervy v p#deli)
    1 bod: návrh 25 (nominek: trumfy v rukávu)

    OdpovědětVymazat
  31. Hlasuji (víceméně stylem Ýny míny májny mou, čili Ententyky dva špalíky):
    5 bodů: návrh 22 Jan
    4 body: návrh 20 TL
    3 body: návrh 13 Nom
    2 body: návrh 08 Ax + TL
    1 bod: návrh 18 Oby
    S díky všem zúčastněným za prima zábavu!

    OdpovědětVymazat
  32. 5b. 12 (JR)
    4b. 25 (Nom)
    3b. 01 (eN)
    2b. 19 (JR)
    1b. 22 (Jan)

    OdpovědětVymazat
  33. Teda, já už do toho nechci teď vrtat, ale moje návrhy do bublin neměly být pospolu, jsou to tři nezávislé nápady. Proto jsem je v komentáři oddělila mezerami.

    No nic, pokusím se aspoň přidělit nějaké body:

    5 - 22 Janinka
    4 - 2 D.n.
    3 - 25 Nominek
    2 - 19 JednoRožec
    1 - 8 Axina a Tlusťjoch

    OdpovědětVymazat
  34. Teda, to hlasování mi připadá ve výsledku těžší, než vymýšlení bublin :-)

    5 - 22 - Janinka
    4 - 12 - 1R
    3 - 16 - Tlusťjoch
    2 - 9 - Tlusťjoch
    1 - 18 část 1 (župan) - Oby

    Taky jsem ráda, že jsi tuto kratochvíli obnovil. Nechápu, proč jsem se dříve tak zdráhala účastnit, je to fakt zábavné.

    OdpovědětVymazat
  35. Bodování končí dnes o půlnoci!
    Zatím hlasovali: Axina, jednoR, Tlustjoch, Oby a nominek.
    Ti, co o soutěži prokazatelně vědí a zatím nehlasovali:
    eN, Signora, stuprum, Ruža z Moravy, Helena B., L.W.H. Jun, Fredy Kruger, Janinka, quick. O Jagovi se pouze domnívám, že o VBS05 ví ;-)

    OdpovědětVymazat
  36. Úsměvný obrázek a stejně tak bohatá přehlídka dopovězení soutěžícími. Fredy Kruger s básničkou je nedostižný :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši, proč mu tedy nedáš 5 bodů,
      ??

      Vymazat
  37. Výsledky hlasování ve VBS05:
    1. místo: 16 bodů, návrh č. 22 (Janinka, rýmička)
    2. místo: 9 bodů návrh č. 12 (jednoR, na Míru)
    3. místo: 8 bodů návrh č. 25 (nominek, trumfy v rukávu)

    Gratuluji! :-)
    A ještě trochu statistiky:
    Soutěže se zúčastnilo 13 soutěžících: Axina, jednoR, Tlustjoch, Oby, nominek, D.n., eN, Signora, Ruža z Moravy, Helena B., Fredy Kruger, Janinka a Rowdy.
    Hlasovalo ale jen prvních 5 účastníků z výše jmenovaných, což je škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A můj soukromý názor: Vítězný text je vtipný obecně. Nesedí ale tak přiléhavě na atmosféru obrázku, kde dominuje zřejmá touha vousáče po přízni půvabné služky a jistá koketerie oné služky, jako u jiných návrhů.

      Vymazat
  38. Sakra, prošvihla jsem hlasování!
    Děkuji za hlasy :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už vím proč, neměla jsem zaškrtnuté políčko o zasílání oznámení... :/

      Vymazat
  39. Gratuluji vítězům, jakož i všem soutěžícím.

    OdpovědětVymazat