středa 19. dubna 2023

VBS006

.

Vítězná bublina:

.



.

.


(Z Tlusťjochovy sbírky starých pohlednic).

.

.

OO (Označení osob):

.

DvK: Dáma v křesílku (lze zkrátit na D).

MsK: Myslivec s kvíčalami (lze zkrátit na M).

SJdZ: Služebník jsoucí do závěsů (lze zkrátit na S).


Termín ukončení: 29.04.2023.  Konec bodování 5.5.2023 do 24:00.

.

SUMARIZACE:

.

VBS 006

č. návrhu

autor(ka)

text návrhu

1

nominek

P (si myslí): To je ale moula. Když říkala, že chce Kvíčalu, tak myslela obraz ...

2

Fredy Kruger

D:

Tyy !! s kvíčalama mě umoříš !!

M:

Vyndej z huby tu cigaretu
a jednu z kvíčal, vraž do svojích retů ,

z chumáče, který ti právě nesu !

P (si myslí):

Sečkám, zda kvíčaly nepoloží,

potom je ukradnu, s pomocí boží !

3

nominek

D i M (si myslí současně): To je ale krása! Tolik bio-masa ...

4

Tlustjoch

P (si myslí): Ten trotl se zase chlubí cizím peřím.

5

jednoR

D: Vášní phímo hohím!

P: Hlavně zase nepřekousni ten teploměr, drahoušku.

6

nominek

P (si myslí): A před novináři zas bude tvrdit, jaká je vegetariánka ...

7

nominek

D: Dobře drahý, tak já s tebou na ten maškarní půjdu, ale mrtvé ptáky jako doplněk s sebou vážně brát nebudeme!

8

jednoR

D: Banánové slupky, říkáte ... S těmi jsem to zatím nezkoušela.

9

Tlustjoch

D: Ne, ptáky škubat neumím, jen milionáře.

10

Axina

M: Drahá, toť dnešní úlovek!

D: Mám radši velké ptáky ...

P (si myslí): Tak o tom něco vím ...

11

Tlustjoch

P: To má být úlovek? Kvíčaly? Jdu si pro jistotu pro bažanta, abych se smíchy nepo ...

12

jednoR

D: Sakrblé, kdo žehlil ty rajtky? Tady Jean vám je rád opraví!

13

jednoR

P (k M): Podržte to takhle ještě pár minut a budeme mít kvíčaly uzené.

14

D.n.

D: Hoď to oškubat do kuchyně. Stejně mají být dnes škubánky.

15

D.n.

D: Říkal jsi, že jdeš na jelena.

P: Jelena přemístili Ferdinandovi na Konopiště.

16

jednoR

D: Ale já chtěla bůček!

P: Pod oknem stojí nějaký chlap. Bi ... něco ... Bivoj!

17

jednoR

P: Ty kuřecí chcípáky jí lehce udáte jako Kvíčaly první jakosti. Je slepá - jako vaše patrony.

18

jednoR

M (trhovec v kostýmu myslivce si myslí): Co to dá dneska za práci, střelit panstvu pár nedomrlých kuřat.

19

Tlustjoch

M: Jak už jsem řekl, fixní cena, pět peněz za každou křepelku.

20

Tonča

D: A co s nima budou dělat, Franc?

M: Co by milostpaní řekla jen tak na másle?!

P: Pokaždé se nechá utáhnout na žrádlo.

21

quick

M: Drahá, dnes jsem měl šťastnou ruku!

P (k sobě): Připočtěme tři sousedovy výstavní poštovní holuby, postřeleného zahradníka a - neviděli jste Bobíka?

22

Axina

M: Neboj, miláčku. Za chvíli se budeš cítit jako křepelka!

23

Janinka

M: Drahá, toto jsou exempláře druhého nejmenšího ptáka v okolí!

P: A první je ten tvůj ...

24

Tlustjoch

D: Ale já si přála ptáka ohniváka.

25

nominek

P (si myslí): No, za dob Bivoje to teda bývaly jiné námluvy ...

26

nominek

D: Objednávala jsem holubice míru, ne oběd pro Míru!

27

nominek

P: Prchám, tady to začíná být jako v holubníku ...

28

nominek

D (naštvaně): Pane Ledecký, přestaňte mi střílet ty poštovní holuby!

29

nominek

P (prozpěvuje si):

Na ptáky jsme krátký

Na ptáky jsme malý páky

Je to tak, to my si dáme na zobák ...

30

nominek

M: Představ si, drahá, pošta hromadně propouštěla své doručovatele zrovna když jsem si byl rekreačně zastřílet ...

31

nominek

P (si myslí): Kdyby dobří holubi věděli, co je čeká, tak by se nevraceli ...

32

Axina

M: Milostivá, kam nechodí myslivec, tam chodí lékař!

P (si myslí): No, vždyť už jdu ...

33

nominek

P (cestou do kuchyně): A dáte si prsíčka nebo stehýnka?

M (vilně pošilhávající po dámě): Zbožňuji oboje ...

34

jednoR

P: Du do závěsů!

M: Nikam nejdu!

D: Deme na to!

35

Oby

M: Paní, něco tu strašně kvičelo, tak jsem to picnul.

D: Ježišmarijá, moje ochočené kvíčaly!

36

nominek, Tlustjoch

D: Bože, říkala jsem, že mám chuť na křížaly. Ne na kvíčaly!

P (mumlá do závěsů): Kecá, říkala žížaly.

37

nominek

P (si myslí): No, ti dva se teda hledali. Zatímco ona chytá lelky, on tluče špačky ...

38

Axina

M: Dnes jsem lovil jen pernatou. Ale příště půjdu po škodné, co mi řádí v revíru!

.

108 komentářů:

  1. Neni nad stare pohlednice...

    OdpovědětVymazat
  2. S - myslí si:
    To je ale moula. Když říkala, že chce Kvíčalu, tak myslela obraz...

    * Čeněk Kvíčala, malíř
    https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cen%C4%9Bk_Kv%C3%AD%C4%8Dala

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger

    Dáma v křesílku hovoří :
    " Tyy !! s kvíčalama mě umoříš !!"

    Msk :
    " Vyndej z huby tu cigaretu
    a jednu z kvíčal, vraž do svojích retů ,
    z chumáče, který ti právě nesu !"

    Služebník jdoucí do závěsů :
    " Sečkám, zda kwíčaly nepoloží,
    potom je ukradnu, s pomocí boží !"

    OdpovědětVymazat
  4. Myslí si potěšeně současně D i M (byť každý z jiného úhlu pohledu):
    To je ale krása! Tolik bio-masa...

    OdpovědětVymazat
  5. Malá poznámka k označování osob: SJdZ: Služebník jsoucí do závěsů (lze zkrátit na S) mi přijde zavádějící a omezující situační humor.
    Proč služebník? Proč ne manžel? Bratr? Tajný milenec? Inspektor požárních únikových cest? Dával bych přednost neutrálnějšímu označení.

    A abych jen nekibicoval, ale byl i konstruktivní: Pán P, Myslivec M, Dáma D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá, použivejmež i PMD. Mně původně vycházela samá eM. Myslivec, madam, muž.😵‍💫

      Vymazat
    2. Ostatně nejsem si ani jistý těmi kvíčalami.

      Vymazat
    3. Jestli kvičely, byly to.

      Ale je lépe ponechat volné pole fantazii. Třeba jsou z gumy. Nebo z Číny. Nebo na baterku. :-)

      Vymazat
  6. M: Ten trotl se zase chlubí cizím peřím

    OdpovědětVymazat
  7. D: Vášní phímo hohím!
    M:Hlavně zase nepřekousni ten teploměr, drahoušku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpovídat má pán, ne Myslivec!
      Mea culpa, zapletl jsem se do svých vlastních "vylepšení" :-(

      Vymazat
  8. S (myslí si): A před novináři zas bude tvrdit, jaká je vegetariánka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. D: Dobře drahý, tak já s tebou na ten maškarní půjdu, ale mrtvé ptáky jako doplněk s sebou vážně brát nebudeme!

      Vymazat
  9. D: Banánové slupky, říkáte... S těmi jsem to zatím nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  10. D: Ne, ptáky škubat neumím, jen milionáře.

    OdpovědětVymazat
  11. M: Drahá, toť dnešní úlovek!
    D: Mám radši živé ptáky...
    P (si myslí): Tak o tom něco vím...

    OdpovědětVymazat
  12. p: To má být úlovek? Kvíčaly? Jdu si pro jistotu pro bažanta, abych se smíchy nepo...

    OdpovědětVymazat
  13. D: Sakrblé, kdo žehlil ty rajtky? Tady Jean vám je rád opraví!

    OdpovědětVymazat
  14. Pán (k M): Podržte to takhle ještě pár minut a budeme mít kvíčaly uzené.

    OdpovědětVymazat
  15. D: Hoď to oškubat do kuchyně. Stejně mají být dnes škubánky.

    OdpovědětVymazat
  16. D:Říkal jsi, že jdeš na jelena.
    P: Jelena přemístili Ferdinandovi na Konopiště.

    OdpovědětVymazat
  17. D: Ale já chtěla bůček!
    P, sluha: Pod oknem stojí nějaký chlap. Bi.. něco... Bivoj!

    OdpovědětVymazat
  18. P: Ty kuřecí chcípáky jí lehce udáte jako Kvíčaly první jakkosti. Je slepá - jako vaše patrony.

    OdpovědětVymazat
  19. Trhovec v kostýmu myslivce [sám k sobě]: Co to dá dneska za práci, střelit panstvu pár nedomrlých kuřat.

    OdpovědětVymazat
  20. Kvíčaly jsou nevelcí ptáci. Patří mezi drozdovité. V minulosti prý byly kulinářskou lahůdkou. Masa však na nich bylo ještě méně, než na holubech. Dnes mezi lovnou pernatou zvěř nepatří. Jsou celoročně chráněné, vyhynutí jim už nehrozí.
    Domobrana kvíčalích hnízd zničí dravce svým lejnem! Počtěte si:
    https://www.silvarium.cz/zpravy-z-oboru-myslivost/kvicaly-byly-v-minulosti-kulinarskou-lahudkou-horizont

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou na obrázku křepelky? (Já se v tom nevyznám).

      Vymazat
    2. Re:Domobrana kvíčalích hnízd zničí dravce svým lejnem!
      Zajímavé je, že latinský název kvíčaly je Turdus pilaris. Turd = hovínko (anglicky).

      Vymazat
  21. Průběžná statistika: Za 2 dny máme zatím 17 návrhů "bublin" od 6 čtenářů.
    6x jednoR, 4x nominek, 3x Tlustjoch, 2x D.n., 1x Fredy Kruger, 1x Axina.

    OdpovědětVymazat
  22. M: Jak už jsem řekl, fixní cena, pět peněz za každou křepelku

    OdpovědětVymazat
  23. D: „A co s nima budou dělat, Franc?“
    M: „Co by milostpaní řekla jen tak na másle?!“
    S: „Pokaždé se nechá utáhnout na žrádlo.“ Brblá si služebník

    OdpovědětVymazat
  24. quick

    P: Drahá, dnes jsem měl šťastnou ruku!
    S (k sobě): Připočtěme tři sousedovy výstavní poštovní holuby, postřeleného zahradníka a - neviděli jste Bobíka?

    OdpovědětVymazat
  25. M: Neboj, miláčku. Za chvíli se budeš cítit jako křepelka!

    OdpovědětVymazat
  26. Máme trochu problém:
    Někdo si pod "mužem jdoucím do závěsů" představuje sluhu (S), jiný cizího pána (P) a další manžela dámy.
    Někdo si pod "myslivcem" představuje (vzhledem k dámě) cizího člověka, jiný manžela dámy.
    Snažila jsem se v průběžně tvořené tabulce návrhů respektovat jen 3 zkratky (D, M, P). Zdá se však, že D.n. pod P rozumí myslivce a stejně tak quick. A zatímco u quick lze z kontextu odvodit, koho měla na mysli, u D.n. může být pánem (P) jak "muž jdoucí do závěsů", tak myslivec.
    D.n. žádám o upřesnění a všechny přispěvatele, aby nadále používali jen D, M, P, ač D,M,S bylo šťastnější řešení.

    OdpovědětVymazat
  27. A ještě poznámka: Dovoluji si malinko pozměnit svůj návrh z 20.4.2023 na jednoznačnější ;-)
    M: Drahá, toť dnešní úlovek!
    D: Mám radši velké ptáky...
    P (si myslí): Tak o tom něco vím...

    OdpovědětVymazat
  28. M: Drahá, toto jsou exempláře druhého nejmenšího ptáka v okolí!
    S: A první je ten tvůj...

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TlusŤjoch: první tři jsem vytáhl.
      A kdežto jsou duplicitní, tak večer dva z nich smažu.

      Vymazat
  32. D: Ale já si přála ptáka ohniváka

    OdpovědětVymazat
  33. Originální pozornost kavalíra, nosit růže umí každý trouba :).

    OdpovědětVymazat
  34. S myslí si: No, za dob Bivoje to teda bývaly jiné námluvy...

    OdpovědětVymazat
  35. nominek - asi mám jeden anonymní komentář ve spamu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, tak ne, jen ten předchozí na chvíli nebyl vidět

      Vymazat
  36. D - otráveně: Objednávala jsem holubíce míru, ne oběd pro Míru!
    nominek

    OdpovědětVymazat
  37. nominek
    S myslí si: Prchám, tady to začíná být jako v holubníku...

    OdpovědětVymazat
  38. nominek:

    D naštvaně:
    Pane Ledecký, přestaňte mi střílet ty poštovní holuby!

    S - prozpěvuje si:
    Na ptáky jsme krátký
    Na ptáky jsme malý páky
    Je to tak to my si dáme na zobák ...

    OdpovědětVymazat
  39. nominek:
    M: Představ si, drahá, pošta hromadně propouštěla své doručovatele zrovna když jsem si byl rekreačně zastřílet...

    OdpovědětVymazat
  40. nominek
    S myslí si: Kdyby dobří holubi věděli, co je čeká, tak by se nevraceli...

    OdpovědětVymazat
  41. M: Milostivá, kam nechodí myslivec, tam chodí lékař!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimo soutěž - S: Nemyslí to on jinak? Kam nechodí lékař, tam chodí myslivec; jakože už je madam na odstřel.

      Vymazat
    2. Eventuálně
      P: No, vždyť už jdu...

      Vymazat
  42. S (cestou do kuchyně): A dáte si prsíčka nebo stehýnka?
    M (vilně pošilhávající po dámě): Zbožňuji oboje...

    OdpovědětVymazat
  43. Prosím, koukni do spamu, večer jsem přidávala ještě jeden komentář. nomi

    OdpovědětVymazat
  44. Dotaz pro Tlustjocha ke komentáři z 20.4. ve 13:02:
    Skutečně tu větu říká myslivec? Nemyslí si ji sluha/pán ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tlusťjoch: Ano, má být sluha/pán.

      Vymazat
  45. S Du do závěsů!
    M Nikam nejdu!
    D Deme na to!
    (Opět by to, po rozvinutí a repeticích směřovalo k operetě, ale dochází mi notový papír.) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro jednoR:

      Pro potřeby event. publikace bych ráda opravila na:
      P: Jdu do závěsů!
      M: Nikam nejdu!
      D: Jdeme na to!

      Souhlas?

      Vymazat
    2. Rád bych ponechal svou verzi.
      Jsem, po více než 50 letech mimo české prostředí, normálně vděčen za jazykové korekce a připomínky, nikoliv však v tomto případě. Thank you so much.
      JednoR

      Vymazat
    3. Důvod: Zvukomalebnost.
      Úplně slyším operetní sbor v pozadí: Dů! Dů! - anglické pobízení Do! Do! (Dělej(te) to!)
      A úplně nakonec - opereta mě, na rozdíl od jazzu, moc nezajímá.

      Vymazat
    4. Důvod: Zvukomalebnost.
      Obzvlášť, když S a D začnou najednou s menším fázovým zpožděním:
      Du deme do závěsů na to.

      Vymazat
  46. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  47. M: "Paní, něco tu strašně kvičelo, tak jsem to picnul.""
    D: "Ježišmarijá, moje ochočené kvíčaly!"

    OdpovědětVymazat
  48. nominek:
    D: Bože, říkala jsem, že mám chuť na křížaly. Ne na kvíčaly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimo soutěž: P (mumlá do závěsů) Kecá, říkala žížaly.

      Vymazat
    2. :-)
      Já bych to k tomu klidně připojila. To k tomu fakt sedí!

      Vymazat
  49. Sluha - myslí si:
    No, ti dva se teda hledali. Zatímco ona chytá lelky, on tluče špačky...

    OdpovědětVymazat
  50. Dnes o půlnoci končí příjem návrhů do VBS006. Tedy, pokud Tlustjoch nezmění názor. Aktuálně máme 36 návrhů:
    13x nominek
    7x jednoR
    6x Tlustjoch
    3x Axina
    2x D.n.
    a po jednom návrhu: Fredy Kruger, Janinka, Quick, Tonča, tandem nominek+Tlustjoch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JednoR:
      Pro přesnost by se dalo dodat o které půlnoci.
      Myslím, že i Oby, jejíž výborný návrh není statistikou zaregistrován, se přihlašuje z jiného časového pásma, než ČR.

      Vymazat
    2. Jako nejpřirozenější se jeví půlnoc toho času, který se zobrazuje zde na blogu při vkládání komentářů. Tzn. SELČ (středoevropského letního času).
      Oby se omlouvám a jednoR děkuji za odhalení chybky.
      Sama jsem zjistila další 2 :-)

      Aktuálně tedy máme 37 návrhů:
      13x nominek
      8x jednoR
      5x Tlustjoch
      3x Axina
      2x D.n.
      a po jednom návrhu: Fredy Kruger, Janinka, Quick, Tonča, Oby, tandem nominek+Tlustjoch.

      Vymazat
    3. Děkuji, že jste si mě všimli. Nahlížím sem sporadicky a klidně bych se nechala vynechat z tabulky. :-)

      Vymazat
  51. Bohužel až po uzávěrce mě napadl monolog myslivce:
    Dnes jsem lovil jen pernatou. Ale příště půjdu po škodné, co mi řádí v revíru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro případ, že by mi byla udělena výjimka z tvrdosti zákona, posílám tabulku návrhů obohacenou o tenhle vtípek.

      Vymazat
    2. Klidně ho vezmu. Já nejsem člověk, co striktně lpí na pravidlech

      Vymazat
  52. Příjem soutěžních příspěvků uzavřen.
    Prosím, hlasujte.

    OdpovědětVymazat
  53. Jen pro upřesnění 28 a 29 patří k sobě (Ledecký + Na ptáky jsme krátcí).

    Jdu dumat nad bodováním, přidám později.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach jo...
      Ve VBS005 dala Oby 3 věty do 1 komentáře a reklamovala, že byly zveřejněny jako 1 návrh, ač věty od sebe oddělila volným řádkem. Každá věta byla navíc od jiné postavy, takže nešlo odvodit, že se jedná o více návrhů.
      Teď ve VBS006 nominek dala 2 věty do 1 komentáře a oddělila je od sebe volným řádkem. Poučena jsem to interpretovala jako 2 různé návrhy. A ony nejsou. Opět je každá věta pronášena jinou postavou z obrázku, takže nelze odvodit, zda jde o 1 návrh či o 2 návrhy.
      Řešení/poučení do budoucna: CO KOMENTÁŘ, TO JEDEN NÁVRH.

      Vymazat
    2. :-)
      Jj, myslím, že ten jeden návrh v jednom komentáři je dobré řešení.

      Vymazat
    3. :-) Já vím, že jste přesně právě to udělala.
      I já to tak dělám a vlastně asi naprostá většina návštěvníků blogu.
      Bohužel jsem byla pod vlivem předcházející zkušenosti s návrhy Oby.

      Vymazat
  54. 5 b. 35 Oby
    4 b. 37 Nominek
    3 b. 4 Tlustjoch
    2 b. 1 Nominek
    1 b. 2 Fredy Kruger

    OdpovědětVymazat
  55. Hlasuji:
    5 bodů: návrh 38 (Axina: škodná v revíru)
    4 body: návrh 4 (Tlustjoch: cizí peří)
    3 body: návrh 2 (Fredy Kruger: s pomocí boží)
    2 body: návrh 30 (nominek: poštovní doručovatelé)
    1 bod: návrh 9 (Tlustjoch: škubání milionářů)

    OdpovědětVymazat
  56. 5 b. č. 30 (Nominek)
    4 b. č. 21 (Quick)
    3 b. č. 22 (Axina)
    2 b. č. 35 (Oby)
    1 b. č. 16 (JR)

    OdpovědětVymazat
  57. 5 b. č. 35 Oby
    4 b. č. 21 Qui
    3 b. č. 37 Nom
    2 b. č. 14 Dn
    1 b. č. 09 Tl

    OdpovědětVymazat
  58. pro Tlustjocha:
    Myslím, že je třeba vyhlásit, do kdy lze ve VBS006 bodovat. Jinak se lidi "nerozhoupou" k akci.

    OdpovědětVymazat
  59. 5 b. - č. 9 - Tlusťjoch (oškubaný milionář)
    4 b. - č. 5 - 1R (vášní překousnutý teploměr)
    3 b. - č. 35 - Oby (picnutí kvikoši)
    2 b. - č. 2 - Fredy (umoření kvíčalama s pomocí Boží )
    1 b. - č. 21 - Quick (šťastná ruka)

    nominek

    OdpovědětVymazat
  60. 5 b - 21
    4 b - 30
    3 b - 5
    2 b - 9
    1 b - 23

    OdpovědětVymazat
  61. Výsledky hlasování ve VBS006:
    1. místo: 15 bodů, návrh č. 35 (Oby, picnuté kvíčaly)
    2. místo: 14 bodů návrh č. 21 (quick, šťastná ruka)
    3. místo: 11 bodů návrh č. 30 (nominek, masakr poštovních doručovatelů)

    A jako obvykle trochu statistiky:
    Soutěže se zúčastnilo 10 soutěžících:
    nominek, Fredy Kruger, Tlustjoch, jednoR, Axina, D.n., Tonča, quick, Janinka a Oby.
    Hlasovalo ale jen 6 z nich: Janinka, Axina, Tlustjoch, jednoR, nominek a Oby.
    Jinými slovy: 4 soutěžící nehlasovali (Fredy Kruger, D.n., Tonča a quick).
    Poznámka: Pokud nehlasují ani všichni soutěžící, pak není divu, že tradičně nehlasoval ani jeden nesoutěžící návštěvník blogu.

    Gratuluji nositelům virtuálních medailí.
    My ostatní se můžeme utěšovat tím, že jsme třeba nebyli jen správně pochopeni ;-)
    Ať žije VBS007!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. **** Vítězná bublina zveřejněna, děkuji Axině za úpravu obrázku ****

      Vymazat
    2. Ještě k těm statistikám; dlouho se už neobjevilo JV KR (NnŽV), trochu mne to znepokojuje.

      Vymazat
    3. Mě znepokojuje, že tu nekomentuje Jago. A to ani když je vyhlášena VBS, ani když je mu udělen dekret trojhlasný.

      Vymazat
    4. Děkuji hlasujícím, že mě dokopali na bednu a gratuluji všem, kteří se soutěže zúčastnili. Myslím, že všechny návrhy byly správně pochopeny a bylo hodně dobrých hlášek. Jen holt není tolik medailových umístění. Pamatuju, že za dob Lojzojago Café se někdy mohlo přidělovat body sedmi soutěžícím. :-)

      Vymazat
    5. Ale na LJC bylo více soutěžících....

      Vymazat
  62. **** Gratulace vítězům jakož i všem zúčastněným ****

    OdpovědětVymazat
  63. Dala jsem si práci s tím, vypočítat, jak by vypadalo vyhodnocení VBS, kdyby byla možnost přidělovat i 6. místo za 2 body a 7. místo za 1 bod.
    Na prvním místě by se umístil opět návrh 35 (Oby), ale měl by minimálně 23 bodů.
    Na druhé místě by se umístil opět návrh 21 (quick), ale měl by minimálně 22 bodů.
    Na třetím až čtvrtém místě s minimálně 17 body by se umístil návrh 30 (nominek) a nově také návrh 9 (Tlustjoch).
    Nelze samozřejmě předjímat, jak by hlasující přidělovali 2 body a 1 bod, ale i kdyby se vzácně shodli a všichni dali 2 body jedinému návrhu (nepravděpodobné), získal by tento návrh maximálně o 12 bodů více. To v případě, že by šlo o návrh, který při současném bodování nezískal žádný bod.
    Už několikrát jsem zde argumentovala, že získání 1 či 2 bodů ZE SEDMI MOŽNÝCH je svým způsobem dehonestující a demotivující pro další VBS. Ale jak je libo. Jsem ochotna připravovat i podklady pro přehledné zveřejnění návrhů (a jejich autorů), kteří nezískali žádný bod. (Úplně cítím ve vzduchu, jak zas někoho napadne, že se přece jen bavíme a netřeba vůbec soutěžit.)

    OdpovědětVymazat
  64. Gratuluji vítězům!

    Osobně si myslím, že první tři místa jsou tak akorát, ale třeba by mohla být uváděna i bramborová medaile prvního pod čarou :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá. Brainstrorming funguje! :-)

      V tom případě mám další iniciativní nápad:
      a) Uvádět umístění všech návrhů, které získaly aspoň 1 bod. (tzn. neuvádět jen návrhy, které nezískaly žádný bod).
      Pro VBS006 uvádím níže (v zájmu rychlé reakce) tabulku bez grafické úpravy, příště mohu dodat ve formě souboru.
      b) Kreslit (a publikovat) obrázky s bublinami pro všechna medailová místa (tj. do 3. místa včetně).

      Nuže, ve VBS006 bylo bodováno takto:
      1. místo: 15 bodů, návrh č. 35 (Oby, picnuté kvíčaly)
      2. místo: 14 bodů, návrh č. 21 (quick, šťastná ruka)
      3. místo: 11 bodů, návrh č. 30 (nominek, masakr poštovních doručovatelů)
      ----------------------------------------
      4. místo: 9 bodů, návrh č. 9 (Tlustjoch)
      5. až 7. místo: 7 bodů, návrh č. 4 (Tlustjoch), návrh č. 5 (jednoR), návrh č. 37 (nominek)
      8. místo: 6 bodů, návrh č. 2 (Fredy Kruger)
      9. místo: 5 bodů, návrh č. 38 (Axina)
      10. místo: 3 body, návrh č. 22 (Axina)
      11. až 12. místo: 2 body, návrh č. 1 (nominek), návrh č. 14 (D.n.)
      13. až 14. místo: 1 bod, návrh č. 16 (jednoR), návrh č. 23 (Janinka)

      Myslím si, že teď by to mohlo být ono :-)

      Vymazat
    2. Pro Tlustjocha: Obrázky pro 2. a 3. místo ve VBS006 odeslány.

      Vymazat